În cartierul Măgureni, trebuie să facem recepția la canalizare. Suntem pe ultima sută de metri. Urmează, cred, într-o săptămână, să facem toate demersurile, pentru a și prelua canalizarea, iar apoi să o și predăm la Ecoaqua. În ceea ce privește asfaltarea, am terminat licitația nu doar pentru Măgureni, ci și pentru Bulevardul 1 Mai și pentru strada Mihail Kogălniceanu, așa că vom intra în toate aceste zone, urmând apoi și strada Independenței, dar este bine că e un pic întârziată lucrarea, pentru că sufocam toată zona și nu mai aveam acces. De aceea, o să încercăm să fluidizăm zona respectivă.
Am început lucrările și în Mircea Vodă, după cum știți. Deja, lucrăm pe două străzi, respectiv Pescăruș și Prelungirea Luceafărului. Nu vreau să dau un termen, dar, conform ritmului în care se desfășoară lucrările, cred că la finalul lunii august vom ajunge cu asfaltul. Suntem în linie dreaptă. După aceea, vom continua cu Luceafărului, Macului, dar asta o să discutăm, la momentul respectiv, cu constructorul. Vrem să le terminăm până la anul.
Referitor la Piața Mare, acolo este vorba despre proiectare. Deja, avem probleme, pentru că intră în zona de protecție. Am încercat, pentru că nu mi se părea normal să avem o piață cu tâmplărie de lemn stratificat, să schimbăm această soluție și, după aceea, am vrut să schimbăm și olana, care era din ceramică și era foarte grea. Chiar avem o problemă la structură, din ce spune proiectantul. Ne-am dus, din nou, la Constanța, deoarece intrăm în acea vestită Comisie de cultură. Se pare că nu vor să ne lase să schimbăm soluția. Noi am vrut să punem tablă tip olană. Va fi cea mai scumpă piață din ultimii ani, deoarece cred că vom ajunge undeva la peste 7 milioane de lei, când vom termina. Și avem un spațiu comercial, pentru 25-30 de tarabe, cinci spații comerciale pentru brânză, flori și încă un spațiu în oglindă cu cel de jos, pe care vom vedea cum îl vom închiria. Așadar, lucrurile nu stau chiar așa de bine acolo, dar trebuie să o finalizăm, pentru că este începută. Noi încercăm să facem lucrurile să devină frumoase, ca să vină în completare cu închiderea pietonalului, pentru că suntem destul de avansați și, așa cum v-am spus, am ajuns la un grad de 70% la pietonal.